fredag 6 augusti 2010

jahaa?

Idag, eller jag igår, red kwanza i manegen :) flyttade henne och lite sånnt gick super bra!! :D hihi jessi är så bra som ridit mycket dressyr, så nu är hon mjuk och fin :) (Y) på söndag eller i början av veckan får hon komma in, så hon inte blir tjockare och inte orkar med att tävla nästa helg som jag längtar så hääär mycket till :D hemmaplan och allt, Toppen<3

jag hänger inte med lisa till Grästorp då jag nästan dör för jag är så trött så jag borde gå och lägga mig nu! :P

ha de braoo <3>
















Jennifer

3 kommentarer:

  1. åhh ni ät så hääääär fina :D hihi<3

    SvaraRadera
  2. Kwanza går i hagen brevid mitt satll/gård. Såå sjukt fin är hästen asså. <33

    SvaraRadera
  3. jessica: awwh tack :))) <3

    emelie: jasså :P ah hon går i kulla hagen :)
    tack så mycket :))

    SvaraRadera