fredag 16 juli 2010

allt på en gåång :(


Hej :)

Kommer upp till hagen min tjockis i hagen och äter som vanligt:) tränsar hoppar upp, kan knappt hålla henne, tänkte JAA hon är pigg då hon stått i 2 dar, men när jag kommer upp till stallet märker mamma att hon har ett sår på bakbenet, så jag tvättar de och ser att de ser ytligt ut med ett typ snitt i mitten men de va inte så jupt, så jag tänker nnnneeeeeeeeejjjjj men hon ar inte så öm på de så jag skulle rida endå, men när jag går fram till huvet ser jag att runt ögat är svullet och geggigt men vi tvättar de oxå så går svullnaden ner och då märker jag att hon skärt sig på läppen :S men de va inte där bettet skulle ligga så jag red i en halv timme som gick jätte bra :D
Sen Smeta vi på MASSA häst salva och så fick hon gå ut och äta mat igen :D
Jennifer




Om hopp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar