tisdag 20 juli 2010

Mörkbaks Kwanza


1 år 1 månad och 8 dagar,
lördagen den 13 juni 09såg jag dig första gången

Helt underbara dagar med dig!! asså de är ett mirakel att just jag hittade dig och att de är vi 2 har jag inte riktigt fattat än :o
Vi har haft mycket motgångar och Oxåå VÄLDIGT mycket framgångar !!
De är HELT galet hur mycket jag ÄLSKAR dig, men i vintras var jag så häär nära på att sluta rida för jag tycket de va tråkigt men jag kunde inte slita mig från dig. så en dag blev jag sjuk ca 40 graders feber, låg hemma en dag, febern gick ner dagen efter men jag fick inte åka till stallet då kände jag hur jävlar mycket jag saknade dig, så jag tvingade mamma att åka upp och då gode vi de, men jag hade redan bett Ylva rida henne, men efter som Ylvus är så snäll så fick jag rida, (iockförsigminhäst)aja,
Asså att man kan saka en häst sååå mycket!, att de är du och jag, ah så underbart, jag ska aldrig svika dig!

MörkbaksKwanza <33 du är de bästa jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar